Strategisch Accountmanager

Als strategisch accountmanager initieer, begeleid en organiseer je het account- en contract management van Siza. Menzis, Zilveren Kruis en VGZ zijn de grootste klanten. Je bent de eerste contactpersoon voor zorgkantoren en werkt hierin nauw samen met teamleiders en contractbeheerders gekoppeld aan de zorgtypering en werkgebieden.

Het leuke en unieke aan deze functie is dat je ook het team account- en contractmanagement aanstuurt als een soort meewerkend voorman of vrouw. Het team bestaat verder uit een contractmanager, contractbeheerder en accountmanager sociaal domein / tenderspecialist. Je levert per regio, door middel van een intern afgestemd accountplan. In het accountplan staan doelstellingen waardoor het focus aanbrengt.

Bij onderhandelingsprocessen, aanbestedingen en subsidieaanvragen ondersteunt je het proces. Daarbij ben je klantgericht, denk je in mogelijkheden, en doorzie je snel de juridische en financiële consequenties. Je vertaalt gemaakte contractafspraken helder door naar de verschillende managers en teams in de organisatie en werkt daarin nauw samen met de contractbeheerder die zorgt dat de afspraken worden nagekomen. Daarbij je naar een optimale afstemming en samenwerking tussen alle niveaus, in het bijzonder binnen bedrijfsvoering en met de zorgdirectie. Financiers en collega’s zijn niet de enige stakeholders waar jer op dagelijkse basis mee schakelt. Als strategisch accountmanager profileer je je ook in samenwerkingsverbanden en belangenorganisaties waar Siza deel van uitmaakt. Ervaringen en kennis delen met andere zorginstanties is belangrijk voor Siza.

Jouw taken:

✓ Opzet, verkoop en strategie bepalen samen met directie zorg in teamverband

✓ Relatiebeheer en onderhandeling met Zilveren Kruis, Menzis, en VGZ.

✓ Aansturen van relatiebeheer gemeenten binnen regio middels account analyses en tendermanagement.

✓ After Sales/contractmanagement.

✓ Je bent nauw betrokken bij de P&C-cyclus in samenwerking met financiën.

✓ Signaleren en adviseren interne kansen en mogelijkheden, procesoptimalisatie.

✓ Aansturen (functioneel) team.

Deel:

Wat wij vragen

✓ Je beschikt over een relevante afgeronde HBO/WO opleiding.

✓ Je hebt relevante verkoopervaring en hebt interesse in de zorg. Kennis van en ervaring met WLZ en zorgkantoren is een pré.

✓ Je kunt strategisch en commercieel meedenken over de strategie

√ Je bent een verbinder en kan verschillende partijen bij elkaar brengen.

✓ Je kunt fungeren als meewerkend voorman of vrouw met coachende rol.

✓ Je bent een pro actieve bouwer; zowel aan relaties als aan de verkoop organisatie.

✓ Je beschikt over een dosis doorzettingsvermogen.

Wat wij bieden

Een mooie functie voor 36 uur per week, 32 of 28 uur is bespreekbaar. Het salaris is vastgesteld in FWG niveau 65 (€ 4.063 - € 6.136 bruto / maand bij fulltime, afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring). Je ontvangt daarnaast een eindejaarsuitkering en je bouwt pensioen op bij het pensioenfonds Zorg & Welzijn.

Naast het salaris zijn er natuurlijk nog veel meer dingen belangrijk. We geven je ook de kans om je verder te ontwikkelen door het volgen van trainingen. En we hechten veel waarde aan een goede balans tussen werk en privé. Tot slot ga je werken in een betrokken en gedreven team dat uitkijkt naar jouw komst.

Waar ga je werken

Siza biedt ondersteuning en zorg aan mensen met een lichamelijke, verstandelijke of meervoudige beperking en aan mensen met autisme of niet-aangeboren hersenletsel. De dienstverlening van Siza loopt uiteen van ondersteuning thuis tot aan 24-uurs zorg in een woongroep en van behandeling tot begeleiding naar werk. Siza ondersteunt op die momenten dat het nodig is en daagt mensen uit om hun grenzen waar mogelijk te verleggen. Bij Siza werken 2500 betrokken medewerkers die zorg en ondersteuning bieden aan ruim 3500 mensen. Siza heeft 150 locaties verspreid over Gelderland en Midden-Brabant. Als je aan de slag gaat bij Siza kom je werken in een leuke, warme organisatie, waar mensen voor elkaar klaar staan.

Deel: