De collega’s in de zorg hebben voor het goed uit kunnen voeren van hun werk verschillende wensen en behoeften. Zo is het belangrijk dat leveranciers op tijd betaald krijgen. Dat collega’s intern opleidingen en workshops kunnen volgen. En dat er actief naar nieuwe collega’s wordt gezocht. Hiervoor zijn teams in verschillende vakgebieden actief. Het goed ondersteunen van de zorg vraagt luisteren naar wat echt nodig is en dit samen organiseren.
Technologische innovatie, het trainen en coachen van teams of betalen van facturen. Een paar voorbeelden van essentiële zaken voor het zorgproces. Met jouw team werk je elke dag aan het vereenvoudigen en uitvoeren van ondersteunende processen. Jij zet je in waar je collega’s in de zorg jouw expertise nodig hebben. Samen met hen zorg je voor de beste zorg voor de cliënt.
“De uitdaging is om te doen wat nodig is. Dit vraagt dat je bewust bent van de behoefte van de collega in de zorg en dat je weet waarom je het doet. Ik heb daarom vaak direct contact met teams in de zorg, mijn klanten. Zo ben ik betrokken en dichtbij en draag ik bij aan de zorg voor mensen met een beperking.”
Wie wil jij begeleiden bij prettig wonen, werken en leren. Sporten, dansen, zingen en vrienden maken. Of gewoon lekker tv kijken.