Ambtelijk Secretaris

  • € 3.281 - € 4.806 bruto / maand bij fulltime
  • Bepaalde tijd voor 1 jaar, uitzicht op vast
  • 16 - 24 uur per week
  • Doelgroep: n.v.t.
  • Arnhem
Robbert

Robbert (Recruiter bij Siza)

Ben jij een verbinder en heb jij organisatietalent? Dan is deze functie misschien wel iets voor jou!

Ambtelijk Secretaris OR

Bij Siza zoeken we een ambtelijk secretaris die de OR (ondernemingsraad) wegwijs maakt en meebouwt aan een proactieve OR. De OR werkt in een dynamische omgeving waar we werken aan kwaliteit van zorg aan de hand van een meerjarig verbeterplan. Bij Siza werken de ondernemingsraad en de cliëntenraad nauw samen en maken we samen plannen, dit doen we lokaal daar waar kan, en centraal daar waar moet. De sfeer is informeel en de relatie met de bestuurder is open en transparant.

De ondernemingsraad van Siza heeft 11 zetels. Je hebt veel contact met de collega's die deze zetels bezetten, met de bestuurssecretaris en daarnaast met andere collega’s binnen Siza. Als ambtelijk secretaris van de Ondernemingsraad zorg jij ervoor dat de ondernemingsraad haar werk goed kan uitvoeren. Daarvoor spar je met het dagelijks OR-bestuur. Je zet je actief in voor het voorbereiden van verschillende overleggen, je doet hier de verslaglegging van en bewaakt de processen en actiepunten. Daarnaast ondersteun je in het vormgeven en adviseren van de vergaderstructuur. Ook inhoudelijk heb je veel inbreng. Je doet onderzoeken, checkt of signalen en vraagstukken al eens eerder bij de OR zijn binnengekomen of hoe het nou eigenlijk zit in het beleid en de wetgeving. Je ondersteunt bij het maken van het jaarplan en de begroting voor de OR. Je bent een vraagbaak, beheert de mailbox, geeft advies waar nodig en schrijft natuurlijk mee met de reacties op de instemmings- en adviesaanvragen. Je documenteert en archiveert de stukken en verzorgt de interne publicaties. Als spin in het web ben je onmisbaar om processen goed te laten verlopen.

Wat neem je mee?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en weet door ervaring hoe een ambtelijk secretariaat werkt;
  • Jij bent een zelfstandige teamplayer die zorgvuldigheid en daadkracht combineert;
  • Je hebt ervaring als ambtelijk secretaris van een OR;
  • Een vlotte pen, jij bent de ‘penvoerder’ van de OR en kent de taal van de OR en de organisatie, je communiceert makkelijk met zowel interne als externe contacten;
  • Een objectieve blik, waardoor je feiten van meningen kunt onderscheiden en onafhankelijk bent bij tegengestelde belangen;
  • Een analytisch brein, waarmee jij organiseert en onderzoekt;
  • Staat stevig in je schoenen, initiatiefrijk en je hebt een proactieve houding;
  • Voor het plannen en organiseren draai jij je hand niet om;
  • Je hebt kennis van de officeprogramma’s, zoals MS Word, Excel, Powerpoint, Sharepoint en Onedrive;
  • Je weet op effectieve wijze doelen en prioriteiten te bepalen en de daarvoor benodigde acties uitzetten. Voor het dagelijks bestuur en de OR(-leden);
  • Ervaring ten aanzien van voeren secretariaat en beheer archief;
  • Je hebt gevoel voor verhoudingen en verschillende belangen.

Een gezonde dosis humor mag absoluut niet ontbreken! Je voelt je prettig in een omgeving die volop in beweging is. Je beweegt graag mee, denkt in mogelijkheden en blijft tegelijkertijd realistisch.

Deel:

Het team

Je werkt als ambtelijk secretaris ondernemingsraad in het team Kwaliteit, daar werk je nauw samen met de ambtelijk secretaris van de cliëntenraad, coördinator medezeggenschap, de coaches medezeggenschap en de bestuursstaf. Je hebt ook geregeld contact met de collega’s van de andere ondersteunende afdelingen. De voorzitter van de OR is jouw functioneel leidinggevende. Je hebt een onafhankelijke rol en bent geen OR lid.

Waardering voor je werk

Dat hebben we zeker! We bieden je een uitdagende baan aan voor 16 tot 24 uur per week, beginnend met een contract voor 1 jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. Je vaste werkdag is dinsdag, de andere uren zijn in overleg in te delen. Het salaris dat je ontvangt is conform de CAO Gehandicaptenzorg (FWG 55), inschaling wordt gebaseerd op je ervaring en opleiding. Daarnaast ontvang je een vaste eindejaarsuitkering die bestaat uit een volledige 13e maand, studiekostenfaciliteiten en balansuren, naast de wettelijke vakantie-uren. Je ontvangt 8% vakantietoeslag en je neemt deel aan een zeer goede pensioenvoorziening via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn.

Enthousiast?

Leuk! We zien jouw sollicitatie graag tegemoet. Bij Siza is iedereen welkom. We omarmen onze diversiteit en zien graag verschillen in onze kleurrijke organisatie.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met:

Robbert (recruiter)

Weet je genoeg?

Ben jij graag een spin in het web, dan zoeken we jou! Solliciteren kan tot 15 juni 2024. De gesprekken vinden plaats in week 25 en 26.

Direct solliciteren
Deel: